Exerciții pentru ochi: cea mai bună gimnastică pentru a păstra viziunea

Gimnastica pentru ochi buna viziune

  1. Exerciții pentru mușchii ochilor - Cataractă September
  2. Nașterea cu vedere negativă
  3. Palming pentru ochi - Lentile September
  4. Carte bates îmbunătățirea viziunii
  5. Cele mai bune suplimente alimentare
  6. Măsurarea presiunii Pentru a măsura IOP, se utilizează evaluarea palpării sau se utilizează anumite instrumente prin contact sau fără contact.
  7. Ochelari Astăzi, mulți își petrec majoritatea timpului la computer.

Regulile de sănătate ale sistemului Nishi Complexul de măsuri de vindecare include 6 reguli și exerciții. În ciuda faptului că regulile de Aur enumerate sunt foarte simple de implementat, schimbările în corp și psihic sunt colosale.

Ar trebui să devină un obicei bun pentru tine, trebuie să se împlinească numai de 2 ori pe zi dimineața și seara. Efectuați toate exercițiile sistemului. Nișele trebuie să aibă o stare bună, într-o cameră caldă, ventilată și, de preferință, în aer liber.

Regula 1. Stai pe un pat dur O suprafață fermă și plană este un pat ideal pentru dormit. Somnul este cel mai bine pe spate, atunci greutatea întregului corp va fi distribuită uniform, iar mușchii vor fi complet relaxați. În plus, somnul pe un pat dur vă permite să evitați curburile spinării și, dacă există deja, vor gimnastica pentru ochi buna viziune să se îndrepte treptat. Un pat rigid chiar afectează în mod favorabil sănătatea și, de asemenea: - protejează împotriva deteriorării stării și a ficatului, rinichilor și intestinelor, așa cum se întâmplă în timpul somnului pe o suprafață moale; - sistemul circulator este stimulat - începe un flux sanguin normal către inimă; - zgurii acumulați sunt îndepărtați din organism mai repede; - mintea devine mai clară.

Dacă ați dormit toată viața pe un pat moale, atunci, desigur, schimbarea obiceiului într-o zi va fi greu. Ia-ți timp, reduc treptat gradul de moale al patului. Pentru început, învață-te să adormi și să dormi toată noaptea pe spate.

Descărcați Eye Care Plus și bucurați-vă de exercițiile noastre, planurile de antrenament, cărți de informare, rețete, jocuri și multe altele. Eye Care Plus înseamnă să vă oferi o viziune mai bună și să vă distrați cu o vedere clară, ochi relaxați și puternici. Dă ochii 5 minute pe zi și vezi mai bine tot restul vieții. Cu toate instrumentele și informațiile, veți obține un pachet de îngrijire a ochilor totul în unu.

Dacă aveți probleme cu coloana vertebrală, atunci veți avea dureri în regiunea pelviană și sacrumul. Cu cât durerea este mai acută, cu atât este mai mare deformarea vertebrelor. A doua etapă va fi înlocuirea saltelei preferate cu mai multe pături subțiri, ceea ce, după părerea dvs. Rezultatul trebuie să fie o suprafață tare - parchet din lemn.

Palming pentru ochi

Credeți că timpul pentru obișnuință va dura puțin, iar patul moale obișnuit va deveni incomod pentru dumneavoastră. Regula 2.

Centrul de oftalmologie Spitalul 2

Așteptați o pernă rigidă Ca un pat, perna de dormit trebuie să fie fermă. Cea mai bună alegere este un jurnal, tăiat în două părți egale.

Raza este lungimea degetului arătător.

După cum sa menționat mai sus, cel mai bine este să dormiți pe spate, așa că atunci când vă culcați, a patra vertebră de col uterin ar trebui să fie plasată pe "pernă". Datorită acestui fapt, veți scăpa de dislocări cervicale, boli ale urechilor, gâtului, nasului, sistemului respirator, dentare și dureri de cap, precum și amețeli și temeri care apar fără cauză cauzate de dislocări la nivelul gâtului.

La început, cel mai probabil, va fi greu să adormiți pe o pernă tare, ar trebui să vă obișnuiți, de asemenea, treptat. Începeți de la de minute.

Cum să scadă presiunea oculară la domiciliu

La urma urmei, chiar și acest timp este suficient pentru a vindeca amețeli și migrene. Jurnalul poate fi înlocuit cu o rolă solidă. Dormiți-vă pe o pernă rigidă Regula 3. Exercițiul "Goldfish" Din cele două reguli de sănătate de mai sus ale lui Nishi, a devenit evident că, pentru a menține sănătatea globală, gimnastica pentru ochi buna viziune necesar să se mențină ordinea coloanei vertebrale. La executarea exercițiului "Goldfish", sunt eliminate absolut toate problemele asociate cu acesta și prin urmare: - presiunea excesivă asupra vaselor de sânge și gimnastica pentru ochi buna viziune nervoase dispare; - îmbunătățește alimentarea cu sânge a tuturor organelor interne; - îmbunătățirea activității inimii; - curățarea accelerată a corpului de resturi acumulate.

Tehnica exercițiului "Goldfish" Lie pe spate, întinde-ti picioarele, corpul tău ar trebui să fie complet relaxat. Acum trageți degetele de la picioare spre dumneavoastră, formând astfel un unghi ascuțit față de suprafața podelei.

cum să refaci viziunea în sine

În această poziție, începe să se aplece, ca să spunem așa, să "vibreze", să se 3 viziune poți naște singur ca un pește. Durata exercițiului: 1, minute. Exercițiul "Peste de aur" Regula 4.

Regulile de aur și exercițiile de sănătate pentru sistemul Nishi de Katsudzo Nishi

Gimnastica capilară În primul rând, aș vrea să observ că această regulă se bazează pe noua teorie a circulației sângelui, care spune că sângele "se desfășoară" în organism, nu în detrimentul inimii, așa cum spun manualele biologice, ci din cauza capilarelor mici. Ei sunt cei care saturau toate celulele noastre cu oxigen, energie și substanțe utile.

În plus, ele elimină resturile care au fost formate în corpul uman în procesul de metabolizare. Scuturand bratele si picioarele, apare un fel de vibratie care "trezeste" capilarele si le face sa se contracte mai mult si sa impinga sangele mai activ.

Exerciții pentru ochi: cea mai bună gimnastică pentru a păstra viziunea

Și datorită faptului că toate vasele de sânge constituie un singur sistem, ameliorarea locală a circulației sanguine conduce la o îmbunătățire generală a circulației sângelui întregului corp uman. Datorita gimnasticii capilare, starea pielii este imbunatatita, energia generala a corpului si imunitatea sunt crescute si, de asemenea, va veti indeparta de la varsta inaintata. Tehnica gimnastică capilară Poziția inițială este aceeași cu cea a celei de a treia reguli, doar trebuie să puneți o pernă tare sub cap rolă sau jurnal.

Apoi, ar trebui să ridici brațele și picioarele în sus, formând un unghi drept cu corpul, iar distanța dintre picioare trebuie să fie egală cu lățimea umerilor. Și în această poziție, agitați-le timp de minute.

picături pentru ochi din cauza căderii vederii

Durata exercițiului: minute. Norma 5. Exercițiul "Închiderea picioarelor și palmelor" Acest exercițiu al sistemului de nișă se face pentru a stabili armonie între toate părțile corpului, organele și sistemele. Închiderea picioarelor și a palmelor trebuie făcută de femei de orice vârstă, în special cele care se ocupă de sport, în picioare și în poziție.

Datorită acestui exercițiu, există probleme cu ginecologia. De asemenea, femeile gravide, care o fac în fiecare dimineață și seara timp de 1,5 minute, vor facilita nașterea. Partea pregătitoare a exercițiului 1. Trebuie să vă așezați pe spate, pe o suprafață tare și să puneți o pernă tare sub cap.

Exerciții pentru mușchii ochilor

Acum, trebuie să vă închideți picioarele, cu genunchii îndoiți ar trebui să fie răspândit pe scară largă. Încercați să vă împingeți genunchii cât mai larg posibil, dar, în același timp, apăsați talpa ferm una împotriva celuilalt. Apoi puneți palmele unul față de celălalt, cu degetele larg răspândite. Apăsați de 10 ori cu tampoanele degetelor unei mâini pe tampoanele celeilalte.

Închideți bine ochii, 5 secunde; Clipiți repede și fără încordare timp de 2 minute; Faceți un punct din plasticină și lipiți-l pe fereastră. Alege un obiect îndepărtat, privește distanța timp de câteva secunde, apoi în acest moment. Repetați de 8 ori; Stai drept, închide ochii strâns timp de câteva secunde, apoi deschide-i larg, larg.

Urmăriți-vă mâinile: nu vă răspândiți brațele, antebrațele ar trebui să formeze o linie dreaptă. Conectează-ți palmele, plasându-le perpendicular pe corpul din fața pieptului și împingându-le unul de celălalt de 10 ori.

Extindeți-vă brațele la maxim, cu mâinile închise, aruncați-le peste cap și apoi glisați-le ușor de-a lungul corpului, de la față la talie, ca și când vă împărțiți corpul în jumătate de 10 ori. Degetele îndreptate spre cap. Rotiți degetele în direcția picioarelor palmele sunt încă închise și deplasați-le de 10 ori de la pubis la buric.

Transportați palmele închise pe corpul dvs. Repetați de 10 ori. Trageți brațele în sus până în jos de 10 ori. Acum poziționați palmele închise peste plexul solar și, cu picioarele închise, faceți mișcări de alunecare înainte și înapoi de 10 ori. Luați în considerare faptul că distanța pe care picioarele sunt îndoite și neclintite trebuie să depășească lungimea piciorului cu aproximativ 2,5 ori. Și la sfârșitul părții pregătitoare, mișcați timp de minute cu palmele și picioarele închise înainte și înapoi.

Principala parte a exercițiului Palmele deschise se fixează la nivelul pieptului perpendicular pe corp, iar picioarele ar trebui închise. Stați în această poziție timp de minute, cu ochii închiși. Regula 6. Exerciții pentru spate și abdomen Un exercițiu extrem al sistemului de nișă este foarte util nu numai pentru spate, ci și pentru intestine, deoarece mușchii se mișcă în timpul execuției.

Datorită acestui fapt, circulația sângelui este îmbunătățită, ca rezultat al apariției constipațiilor și eliminării maselor fecale.