Viziune lukomorie. Peșterile KCHR. Cheile și peșterile republicii karacazasiene
Conținutul
Alegerea Editorului
Agnostic - cine este? Legile naturii, precum și orizonturile ființei sunt întunecate de viziunea noastră despre lume, acceptate de concepte științifice și filozofice și, prin urmare, lumea și oamenii par să existe singuri, independent unul de celălalt. Cu această abordare, știința și religia sunt percepute doar ca un element al culturii, un atribut necesar al civilizației și nu ca o tehnologie de auto-perfecționare, care este inerentă altor tendințe filozofice.
Această viziune asupra lumii îi ajută să supraviețuiască în lumea credinței universale și a acceptării necondiționate a adevărului științific. Amintiți-vă conversația din mașină: unii cred că nu există nici un zeu.
Alții cred că există un zeu. Atât asta, cât și altele sunt de neprovizat. Cam asta cred agnosticii.
Opusul unei astfel de gândiri este gnosticismul. Susținătorii acestei învățături consideră că tot ceea ce în lumea noastră, inclusiv acțiunile umane, se referă la anumite legi.
Nu există accidente și toate evenimentele apar cu probabilitate de la sută. Un alt lucru este că nu putem cunoaște una sau alta din legile naturii, dar aceasta este doar o chestiune de timp și răbdare. Pentru un Gnostic, acesta este un punct, o linie, un spațiu.
Dezvoltarea de sine Principalele părți ale poemului sunt Ruslan și Lyudmila. O analiză detaliată a poemului Ruslan și Lyudmila de Pușkin.
Pentru un agnostic - propria viziune lukomorie, o idee individuală despre lucruri. Cu alte cuvinte, toți filozofii sunt similari într-un singur lucru: trebuie să iei ceva un fel de prim-ghid aristotelic pentru credință și apoi să dovedești dreptul la punctul tău de vedere. Dacă în religie vorbim despre proiecția categorică a lumii prin esența Absolutului superior, atunci ateul are o problemă: ce anume trebuie să-ți asumi credința.
Adevărurile științifice sau legile naturii nu contează. Conform ideilor lor, acestea sunt doar instrumente ale cunoașterii.
Analiza lucrării
Pentru a forma axiome cum ar fi punctul și spațiul de mai susaveți nevoie și de puncte de plecare și, de asemenea, trebuie să veniți la asta. Și nu neapărat prin scepticism. Cel mai probabil, din nou, prin credință.
Nu este de mirare că Albert Einstein spre sfârșitul vieții a devenit o persoană profund religioasă. Mai mult, îndoiala are și o natură suspectă: cine va spune acum, care este diferența dintre negarea universală și propria opinie despre natura lucrurilor? Desigur, sub rezerva respingerii unor opinii specifice de către viziune lukomorie filozofică sau științifică.
Cu alte cuvinte, agnosticismul, în ciuda originii sale grecești antice, a devenit un concept burghez și se încadrează clar în ritmul valorilor protestante. Și în al doilea rând, agnosticii trăiesc într-o lume a liberului arbitru, care poate fi condiționat viziune cum se restabilește viziunea fie considerat zeul lor.
Frumos de gândit pe canapea. Dar știi dacă să comanzi o sanie Oprește-ți fiul unei iape brune? Alunecând prin zăpadă dimineața Dragă prietenă, hai să fugim Cal nerăbdător Pădurile atât de groase recent Si malul, draga mea. Îmi amintesc un moment minunat: Ai apărut înaintea mea Ca un geniu al frumuseții pure. În leneva tristeții fără speranță În alarmele zgomotului zgomotos Am auzit o voce lungă blândă Și am visat la trăsături drăguțe.
Dar liberul arbitru este un concept catolic viziune lukomorie stă la baza legii medievale târzii și burgheze, ale cărui fundamenturi au fost formate de Napoleon și Hegel. Concluzia este aceeași - o persoană este responsabilă doar de sine și poartă responsabilitatea personală pentru acțiunile sale.
Prin urmare, el este liber în îndoielile sale în raport cu ceilalți.
Posturi Populare.