Visual - Dacia Plant, 60 comprimate (Pentru vedere) - localuri-bucuresti.ro

Când să luați vitamine pentru vedere, Totul despre Luteina: Proprietati si Rolul in Organism

de ce picături la verificarea vederii

Vitaminele de ochi și degenerarea maculei - cele mai recente cercetări Majoritatea oamenilor sunt conștienți de rolul pe care îl pot avea vitaminele și nutriția în prevenirea problemelor de sănătate precum cancerul și bolile cardiace.

Dar nu atât de mulți oameni sunt conștienți de faptul că cele mai multe boli cronice ale ochilor sunt, de asemenea, legate de alimentele pe care le consumăm. Ochii nostri beneficiaza de o buna alimentatie in acelasi mod in care fac si alte parti ale corpului nostru.

RP care efectuează testul ocular

Nutriția ca știință a evoluat dramatic în ultimii o sută de ani. Vitaminele și suplimentele de sănătate se găsesc într-o varietate de magazine și există multe tipuri de vitamine pentru a alege - multivitamine, vitamine pentru bărbați sau femei și chiar vitamine pentru ochi. Vitaminele pentru ochi sunt concepute pentru a vă concentra direct asupra sănătății ochilor. Să trecem pe scurt diferitele tipuri de vitamine pentru ochi și modul în care acestea beneficiază de ochi.

gost pe penseta oftalmică

Vitamine pentru ochi Când să luați vitamine pentru vedere sunt clasificate fie ca fiind solubile în grăsimi sau solubile în apă. Vitaminele solubile în grăsimi sunt stocate în organism și includ A, D, E și K, în timp ce vitaminele solubile în apă, C și B, sunt spălate din organism și trebuie înlocuite zilnic. Luarea vitaminelor din ochi ne poate ajuta să menținem sănătatea ochilor noștri.

Vitaminele pentru ochi pot, de asemenea, ajuta la prevenirea multor boli. Deși putem obține toate vitaminele și mineralele de care avem nevoie, consumând anumite alimente, este aproape imposibil în aceste momente orientate rapid la alimente să obțineți o masă sănătoasă cu toate vitaminele și mineralele de care avem nevoie. Aici vin vitaminele din ochi.

Dr. Carlos Oftalmolog

Vitamina A : Vitamina A a fost prima vitamina bine investigata pentru beneficiile sale de sanatate, de unde si numele ei. Nu numai că poate ajuta la menținerea unui sistem imunitar puternic și a pielii sănătoase, vitamina A este esențială pentru menținerea sănătoasă a retinei și pentru producerea lacrimilor de bună calitate care mențin ochii umeziți. Produsele alimentare bogate în vitamina A includ morcovi, cartofi dulci, spanac și caise.

Discutați cu medicul dumneavoastră despre cantitatea de vitamina A pe care ar trebui să o consumați în fiecare zi. Vitamina A administrată în doze mari poate fi toxică. Pacienții cu antecedente de fumat trecut sau prezent sunt deosebit de vulnerabili la efectele toxice ale excesului de vitamina A.

Vitamina B1 : De asemenea, cunoscut sub numele de Thiamin, vitamina B1 acționează ca o coenzima pentru anumite reacții chimice din organism, ajutând enzimele în timpul acestor reacții. O deficiență în Thiamin poate afecta inima și sistemul nervos. Când vine vorba de ochi, un studiu a arătat că pacienții cu glaucom au avut niveluri mai scăzute de Thiamin în sângele lor decât cei fără glaucom.

🍀 12 alimente tratează organele cu care seamănă. Remedii naturiste - Eu stiu TV

Vitamina B2 : De asemenea, numită riboflavină, vitamina B2 este esențială pentru a ajuta la controlul reacțiilor chimice care implică oxidarea și reducerea. De asemenea, ajută la menținerea nivelurilor adecvate de vitamine B niacină și piridoxină. Un deficit de vitamina B2 poate provoca modificări ale pielii și este cunoscut că provoacă cataractă. Vitamina B3 : De asemenea, numită niacină, B3 este ca un cal de lucru pentru coenzimele care produc și descompun carbohidrații, acizii grași și aminoacizii.

Niacinul contribuie, de asemenea, la sistemul de apărare antioxidant împotriva cataractei. Vitamina B6 : De asemenea, numită piridoxină, vitamina B6 nu numai că ajută la formarea și niacina, ci participă și la numeroase reacții chimice care implică sistemul nervos.

Modul în care funcționează celulele roșii este direct legată de vitamina B6 și joacă un rol critic în reacțiile chimice care implică aminoacizi. În general, cu cât consumați mai multă proteină, cu atât mai multă vitamină B6 este necesară. O deficiență poate duce la creșterea nivelului anumitor aminoacizi din sânge, ceea ce crește riscul bolilor de inimă. Un deficit de vitamina B12 poate provoca leziuni ireversibile creierului și măduvei spinării.

Semnele timpurii ale deficienței vitaminei B12 includ probleme legate de memorie și gândire. Deteriorarea poate apare la nivelul nervului optic, ceea ce determină o scădere a vederii.

Dacă dieta dvs.

Loading...

Acidul folic: Acidul folic este, de asemenea, o vitamină B cum ar fi niacinul și piridoxina enumerate mai sus care ajută coenzimele în reacțiile chimice care implică aminoacizi. Un deficit de acid folic poate provoca anemie, care poate pune femeile gravide la un risc mai mare pentru anumite defecte congenitale. În ochi, deficitul de acid folic când să luați vitamine pentru vedere duce la degenerarea nervului optic. Vitamina C: Știați că vitamina C este natural prezentă în lentilele ochiului?

Solutii si metode uimitoare pentru imbogatirea vederii

De asemenea, ajută la prevenirea cataractei. Vitamina C are multe funcții în organism. De exemplu, este o componentă cheie în formarea colagenului, o proteină structurală care ajută, printre multe lucruri, la formarea țesutului conjunctiv în sclera ochiului. De asemenea, ajută alte vitamine, cum ar fi vitamina E, să se reîntoarcă la o stare activă. Fumătorii au o cantitate semnificativ mai mică de vitamina C în fluxul sanguin concentrare vizuală magică nu sunt nefumătoare, iar vitamina C este ușor distrusă atunci când este gătită.

Vitamina D: Știați că vitamina D nu este cu adevărat o vitamină?

Vitamine pentru ochi - De ce ar trebui să le luați

De fapt, este un hormon. Și, spre deosebire de alte vitamine, care se găsesc în alimente și băuturi, cea mai bună sursă de vitamina D este soarele. Expunerea adecvată la soare este mult mai preferabilă suplimentelor dietetice. Atunci când pielea este expusă la soare, ea produce vitamina D dintr-o formă de colesterol numită 7-dehidrocolesterol. Vitamina D are multe funcții în organism, de la crearea și menținerea oaselor puternice pentru a ajuta la reglarea nivelului de calciu în rinichi.

Un studiu a constatat o deficiență a vitaminei D la miopie. Expertii cred de asemenea ca o deficienta de vitamina D poate fi legata de pinkeye, cataracta si keratoconus. Vitamina E: Ca și vitamina C, vitamina E se găsește în cristalinul ochiului. Este, de asemenea, un jucator important in sistemul de aparare antioxidant al organismului.

Totul despre Luteina: Proprietati si Rolul in Organism

Deoarece se găsește în lentilele ochiului, se crede că ajută la prevenirea cataractei. Vitamina E se găsește, de asemenea, în retină și se spune că ajută la prevenirea degenerării maculare. Un deficit de vitamina E poate duce la un risc crescut pentru ambele boli. Vitaminele pentru ochi pot fi cumpărate fără prescripție medicală, cu excepția dozelor mari destinate persoanelor care au o degenerescență maculară legată de vârstă AMD și necesită o doză suplimentară.

Suplimentele vitaminelor din ochi nu sunt, de obicei, costisitoare și furnizează majoritatea sau toate vitaminele și nutrienții enumerați pe pagina de nutriție când să luați vitamine pentru vedere ochi.

Dozările variază de la una la patru pilule pe zi, dar acestea vor varia. De asemenea, este bine de reținut că, deși aceste vitamine și minerale sunt bune pentru noi, luarea prea multor dintre ele poate fi periculoasă.

Institutul National Eye Institute a descoperit ca o doza zilnica specifica de anumite vitamine si minerale este eficienta in prevenirea AMD. Pentru a afla mai multe, vizitați site-ul web al Institutului National Când să luați vitamine pentru vedere.

Atunci când alegeți o marcă de vitamine pentru ochi, este o idee bună să comparați conținutul de vitamine și minerale cu cerințele zilnice și, bineînțeles, cu prețurile. Vitaminele făcute pentru ochi trebuie să conțină vitaminele A, C, E, B2 și mineralele Zinc și seleniu. Vitaminele pentru ochi pot conține acum luteina antioxidantă nou descoperită. Luteina este un antioxidant a cărui valoare reală este încă studiată, dar deja atrage multă atenție.

Luteina este concentrată în cea mai mare parte în retină, lentilă și macula, ceea ce sugerează că ajută la menținerea sănătății ochilor. Se repetă aici; fiți atent atunci când luați vitamine speciale pentru ochi.

Acest lucru este deosebit de important pentru fumători, deoarece testele au legat beta-carotenul de anumite boli la fumători, cum ar fi cancerul pulmonar.

Vitamine pentru ochi - De ce ar trebui să le luați - Sănătate -

Deci, dacă sunteți un fumător curent sau trecut, este mai bine să căutați vitamine pentru ochi fără beta-caroten. Vitaminele de ochi și degenerarea maculei - cele mai recente cercetări Institutul Național de Cercetări NEI studiază efectele vitaminelor asupra bolilor oculare legate de îmbătrânire începând cu anul cu studiile privind bolile oculare legate de vârstă AREDS 1 și AREDS 2 Odată cu modificările și înlocuitorii formulării vitaminelor pe parcursul acestor studii pe termen lung, rezultatele actuale sugerează în rezumat: Vitaminele care conțin beta-caroten cresc riscul de cancer pulmonar la pacienții cu antecedente de fumat.

Vitaminele care conțin Luteină și Zeaxanthin funcționează ca un bun înlocuitor al beta-carotenului.